A világ egy egyetemista szemével.

concerningthirdparty

concerningthirdparty

Kedves Lázár János úr, kérem kérjen bocsánatot Szél Bernadettől!

2015. április 22. - concerningthirdparty

Kedves Lázár János úr!

Kérem kérjen bocsánatot Szél Bernadettől. Mint ahogy arról az Index is beszámolt, Ön finoman szólva udvariatlanul odaszúrt képviselőtársának, az LMP társelnökének:

Amikor azt mondja, hogy: "Vagy önnek én jutok mindenről az eszébe, vagy pedig sok közös témánk van. Remélem, hogy ezt a speciális érdeklődést más minisztertársammal is megosztja majd.” Mindenki érti mire utal. Tudja azért röhögnek maga körül, és azért kuncog Ön is mert érti. Érti, hogy a speciális érdeklődés alatt nem az új karbonszálas kajakevezők innovációs trendjeire, vagy a Higgs-Bozon elmélet tudományos életre gyakorolt hatására gondolt. Ön szexista megjegyzést tett. Mielőtt értékelném ezt továbbmegyek.

Amikor Szél Bernadett szembesíti Önt ezzel, úgy reagál, hogy "eszembe se jutott ilyen önnel kapcsolatban". Ami még durvább beszólás, mint az előző. Az, hogy mit jelent az "ilyen", az szintén sejthető Fideszes frakciótársai röhögésén. De miért is baj ez? Azért Lázár úr, mert férfi nem csinál ilyet. Egyrészt nem szól be így nőnek. Ha esetleg bizonytalan miért nem, kérdezze meg KDNP-s barátait, biztos segítenek Önnek. Másrészt, nem tetézi azzal, hogy nem ismeri be. Nem is tudom melyiket volt fájdalmasabb nézni. Az, hogy úgy tagadja le az alattomos beszólását, hogy beletapos képviselőtársába, nagyon szomorú. A kormánypártiak röhögése még szomorúbb.

Valamikor, még az oviban talán menő volt meghúzni annak a lánynak a haját, aki bejött az embernek. És a barátok valószínűleg ugyan így röhögtek. De a férfi már nem tesz ilyet. Sőt, általában már a gyerekeknek is a helyén van a szívük:

Kérem Lázár úr, kérjen bocsánatot! Mint férfi kérem a férfitől. Mint állampolgár Magyarország miniszterelnök helyettestől, hogy megnyugodjak, nem egy óvodás érzelmi intelligencia szintjén áll hazánk operatív vezetője. Mutasson példát, milyen a magyar virtus, legyen ebben szabadság harcos.

Kérem keresse meg a maradék kis férfiasságát, és tegye ezt meg. (Látja ilyen egy szemét utalás, képzelje mögé pár tahó fölényes kuncogását, hogy teljesen átjöjjön a Fidesz style.)

Kedves Szél Bernadett!

Szeretnék bocsánatot kérni férfitársaim nevében. Köszönöm kitartását, hogy minden megaláztatás ellenére tenni akar országunkért! 

Tisztelettel: egy férfi

Hozzászólni lent, likeolni ITT!

A bejegyzés trackback címe:

https://concerningthirdparty.blog.hu/api/trackback/id/tr217390162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krutzifix 2015.04.23. 10:49:12

A címben van két elírás: egyrészt Lázár János nem "kedves", másrészt cseppet sem "úr", sosem volt, és sosem lesz egyik sem!

TheSaurus 2015.04.23. 10:53:17

Úrnak tkp. úr, csak a szó legrosszabb értelmében.

J.R. Ewing 2015.04.23. 11:15:33

Mi a faszért kellene bocsánatot kérnie. A ti értékrendetek szerint érinthetetlenek vagytok, ellenben ha arról van szó, válogatott ízléstelenségeket tudtok mondani, ami részetekről természetes.
Ajánlom elolvasni a következő cikk alá írt hozzászólásokat. Ezek vagytok ti:

444.hu/2015/04/23/a-volt-hir-tv-s-kovacs-andrea-valtja-a-koztevenel-borsa-miklost/

Ma Baker 2015.04.23. 11:16:51

Feltétlenül címlapos blogposztot ér, meg parlamenti interpellációt egy ilyen ügy. A nők lassan olyanok lesznek mint a németek. Nincs humorérzékük.

nnnnnnnn 2015.04.23. 11:25:06

idegesítő egy sipákoló nőszemély ez a szél bernadett, én jót derültem rajta, hogy lázár helyretette, hehe.

Agyalap 2015.04.23. 11:31:16

Ne kérj bocsánatot férfitársaid nevében, mert azok nem mondanának ilyet. Nem szeretnék egy lázárjános színvonalára süllyedni, hogy akár egy napon említenek vele.

Agyalap 2015.04.23. 11:32:28

@$$$=$$$: Helyretette? Te milyen filmet nézel?

Netuddki. 2015.04.23. 11:59:37

De kijatököm vagy Te blogoló, hogy ilyesmire kéred a lézerjankót? Ráadásul még urazod is az "annyitisér", cseppet sem gentleman fazont.

Mellesleg nem bocsánatot kéne kérnie a balfasz tolvaj városi paraszt fideszesnek, hanem a parlamentben a kérdésre válaszolnia...

Sir Galahad 2015.04.23. 12:00:30

A politikusok olykor beszólnak egymásnak, néha durván, néha ízléstelenül is. Ez nem helyes, de rendszeresen előfordul oda-vissza. Akit ez zavar, ne menjen politikusnak - van egy csomó szakma még. Nem gondolom, hogy egyes politikusokkal kivételezni kellene pusztán mert nők, de azt sem, hogy a nőket ki kellene tiltani a Parlamentből az ilyen kínos szituációk megelőzése érdekében.

nnnnnnnn 2015.04.23. 12:10:28

@Agyalap: mindegy, lényeg, hogy be lett neki szólva, megérdemelte. folyton csak sipákol. mondjuk most is csak ennyire telt tőle ennek kapcsán is. mintha bárkit is érdekelne a nyomora.

saci02 2015.04.23. 12:20:10

@$$$=$$$: amikor meg Lazarnak szoltak be, akkor volt igazan nagy sipakolas!

s 2015.04.23. 12:37:24

- Why not?
- Because I'm a man.

lézerjani, faszparastovics faszaparasztov. Ha csak ennyit tanultál volna el ezektől a kölyköktől, anyád máris büszke lehetne rád. Ez sem sikerült neked, szóval fossad arcon magad és fulladjál bele a pöcegödrötökbe, te gumicsizmás, tahó, sunyi képű lótolvaj.

Girhes Joe 2015.04.23. 12:37:26

Szél Bernadett minek lett politikus, ha nem tudja elviselni az ilyen - egyébként nem vészes, inkább csak vicceskedő - beszólásokat az érzékeny lelkecskéje? Folyton óbégatnak, hogy több nőt a politikába, de amikor meg bekerül egyik-másik, akkor meg az a bajuk, hogy jajjjjj, báncsák szegénykét. Ez olyan, mintha háborúba menne, aztán meg lenne sértődve, hogy lő rá az ellenség, pedig ő, az édibédi kislány a légynek se ártott.

s 2015.04.23. 12:49:21

@Girhes Joe: Ez az. Nektek Morvai Krisztina kell. Az lazán úgy szólna be lázárjaninak a puha és jelentéktelen pöcsére hivatkozva, hogy a szar is belefagyna. Akkor menne a felháborodás ezerrel, hogy ez már micsoda stílus. Bernadettnek csak ezt tudom felróni hibaként. Azt, hogy nem vágott vissza olyan kibaszott keményen, hogy még a rogántónió is sírva beleborul a semjénzsóttti végbelébe. Pedig lett volna röhögés, nekem elhiheted.

oszt jónapot 2015.04.23. 13:06:55

@Sir Galahad: Arról a Lázárról beszélgetünk, aki kommentelőket perel be, ugye?

oszt jónapot 2015.04.23. 13:08:21

@Girhes Joe: Gondolom, ha visszaszólt volna, hogy Lézer, te kisfaszú büdösbunkó, akkor azért lett volna sipákolás.

s 2015.04.23. 13:16:31

@oszt jónapot: lázár kis betű. Hányszor mondjam még?

Girhes Joe 2015.04.23. 13:21:04

@s:
@oszt jónapot:

Igen, egyetértek, a Morvai Krisztina tényleg politikusnak való. Nem is szokott picsogni, hogy jajj, bántanak, pedig én nő vagyok, engem nemszabaaaaaad.

Visszaszólni meg nem alpári, hanem kreatív, humoros, csattanós módon az igazán hatásos. Dehát ahhoz már ész és tehetség is kell, nem elég a 2 darab X kromoszóma mögé bújni. Na meg persze az se árt, ha az embernek netán igaza van... mert azért akármilyen paraszt is a Lézerjani, de a Széldettike se épp a mesterien megalapozott, kikezdhetetlen kritikákról híres.

oszt jónapot 2015.04.23. 13:26:55

@Girhes Joe: Vagy még azt is el tudom képzelni, hogy nem egymást kóstolgatják a képviselők, hanem válaszolnak a feltett kérdésre normálisan.
Ugyanis nem rapperek, hanem kibaszott képviselők, akik az adónkat költik. A tiédet is, amennyiben fizetsz.

concerningthirdparty 2015.04.23. 13:34:52

Ahogy látom két féle védelem szól Lázár mellett:
1. A politika ilyen, aki nem bírja ne menjen.
2. Mások is csinálják.
Kérdésem: melyik ad felmentés erre a stílusra?
+ Nem az a bajom, hogy beszóltak egy képviselőnek hanem, hogy szexuális utalgatás történt. Nem leostobáztak valakit, nem azt mondták, hogy hazudik, mert ez szerintem is beleférhet, hanem nőiességébe tapostak bele. Ez a kocsmában elmegy, parlamentben nem.

oszt jónapot 2015.04.23. 13:42:32

@concerningthirdparty: Kocsmában hamar repül a füles az ilyesmiért.

Wrex 2015.04.23. 13:46:34

@concerningthirdparty: "nőiességébe tapostak bele"
Értem. Tehát beletaposni csak a férfiasságába lehet valakinek. Fő az egyenjogúság.

Girhes Joe 2015.04.23. 13:48:04

@concerningthirdparty:

Lázárt ahogy elnézem itt nem védi az égvilágon senki se (sőt inkább támadják), itt csak arról van szó, hogy Dettike sértődöttsége óvodás szintű. Aki politikusnak megy, ennek a többszörösét is viselnie kell (viselik is), még AB-döntésekben is benne van, hogy egy közszereplő az átlagembernél jóval szűkebb körben hivatkozhat személyes sértettségre. Eléggé fából vaskarika, hogy pont annak a pártnak a képviselője akar a női mivolta mögé bújva védettséget élvezni, amelyik teli szájjal követeli az egyenlősdi jegyében a több nőt a parlamentbe. Akkor mégis mire föl kéne jobban kímélni, mint a férfi képviselőket?

Ettől függetlenül persze legitim kérdés, hogy egyáltalán miért személyeskednek a képviselők. Tény, hogy nem szép dolog, de a magyar parlament ebben nem számít különösebben durvának, hallottam én máshonnan már sokkal cifrábbakat is, sőt van, ahol nem ritka a verekedés sem.

s 2015.04.23. 13:50:40

@concerningthirdparty: "Ez a kocsmában elmegy"
Nem hinném. Én járok a hivatkozott intézménybe és kijelenthetem, hogy kurvára nem megy el. Hacsak úgy nem, hogy egy törött széklábbal kibasszák az első négy fogát a delikvensnek. Bár ez nálam már a nem ment el kategóriába tartozik, elfogadom, hogy létezhetnek más vélemények is ebben az ügyben.

MACISAJT 2015.04.23. 13:53:06

Én megnéztem a teljes parlamenti affért:
www.hir24.hu/belfold/2015/04/20/szel-bernadett-ez-egy-kokemeny-szexizmus-volt-lazar-janos-reszerol/

Az élőlény előadta a szokásos produkcióját, "az sem igaz amit kérdezek" jeligével.
Kapott választ, előtte egy arra vonatkozó megjegyzést hogy nem Lázár az illetékes miniszter.(""Vagy önnek én jutok mindenről az eszébe, vagy pedig sok közös témánk van.")
Ezt az élőlény "félreértette" és "megsértődött" , közölte hogy "ez kőkemény szexizmus volt"(?) meg hogy "minden nőtársam nevében" ( a nőtársak pl. nem is értenék hogy mi volna ebben a visszautasítandó).
Majd kért még egy választ.Megint megkapta.
Láthatóan ez sem tetszett neki, megint fortyogott.
Szvsz csak az történt hogy megpróbált egy ügyben tömeghisztériát kelteni(" Pécs és környékén, 100 méterre a lakásoktól titokban lesz az atomtemető, ajvé"), aztán mikor kiderült hogy még az sem biztos hogy nem a magyar-orosz államközi szerint Oroszországban lesz a tárolás...hát így vonult vissza.
"Szexizmussal".

Muhaha.

MACISAJT 2015.04.23. 13:58:14

@concerningthirdparty: ("+ Nem az a bajom, hogy beszóltak egy képviselőnek hanem, hogy szexuális utalgatás történt.")

Tényleg? Hol? Ott a videó, jelöld meg a percet/másodpercet, ahol szexuális(!) utalgatás történik:)

U.I.Azon csodálkozom hogy még a "zsidózást" nem kérte ki valami félkegyelmű...
Ugyanis arról a lázári mondatról hogy " önnek én jutok mindenről az eszébe," elsőre többeknek
Móricka ugrik be...és csak utána hogy az anekdotában neki mindenről "az" ( vagyis a pina).

Muhaha.

oszt jónapot 2015.04.23. 14:05:04

@Girhes Joe: Ugye még mindig arról a Lázárról beszélgetünk, aki már többször perelt be kommentelőket?

Peterpapo 2015.04.23. 14:05:39

@J.R. Ewing:

"A ti értékrendetek szerint érinthetetlenek vagytok,"

Mondod ezt annak tudatában, hogy ez a görény paraszt feljelentett egy hozzászólót, mert jaj mit írtak róla! Ha nem bírja a kritikát, mint közszereplő, akkor húzzon el a vérvörös gecibe és kussoljon! Akkor legalább nem fog jópofizni a Parlamentben és legfőképp nem rabolja szét az országot ez gyennytakony.

s 2015.04.23. 14:06:45

@Wrex: "Értem."
Nem érted. Mondod, de nem érted. Senkinek nem taposunk bele semmilyen tulajdonságába a következő kategóriák alapján: nem, származás, vallás, életkor, testi fogyatékosság, szexuális preferenciák.
Mondok példát: XY egy öreg buzi zsidó, ráadásul falába van. Vagy: AB egy köcsög tejfelesszájú cigány pina, egyébként értelmi fogyatékos.

Nem szokás megszólni a foglalkozást és iskolai végzettséget sem, mert nincsenek egyforma lehetőségeink már induláskor sem, a hátrányok pedig halmozódnak. Egyetlen kivétel van, amikor egy szűk kör leszólja a nem közéjük való, mégis ott lebzselő alakot. Például akadémikusok megjegyezhetik egymás közt, hogy XY nem igazán az esze miatt van itt, benyalintott valami nagy kutyának, de hülye, mint a segg. Vagy: matolcsy nem az a kifejezetten felkészült közgazdász, akire az országnak szüksége van eme nehézségekkel teli, vészterhes időkben. Lehetne még mást is mondani, de erről korábban én magam nyilatkoztam elítélően, ezért most nem fogom megtenni. Majd máskor.

Sir Galahad 2015.04.23. 14:13:51

@oszt jónapot: Róla is, meg az összes többiről - én legalábbis.

oszt jónapot 2015.04.23. 14:24:30

@Sir Galahad: És az a lehetőség nem tetszene ha ez a fasz inkább válaszolna a kérdésre beszólogatás helyett? Esetleg előpattinthatná a számlákat is, ha már bíróság kötelezte rá.

2015.04.23. 14:28:51

@MACISAJT:

""Vagy önnek én jutok mindenről az eszébe, vagy pedig sok közös témánk van.")
Ezt az élőlény "félreértette" és "megsértődött" ,"

Itt szimplán csak te vagy nagyon hülye vagy hazudsz abban, hogy nem tudod, hogy miről van szó.
De ezt ugye már megszokhattuk tőled....

oszt jónapot 2015.04.23. 14:30:16

@MikeBoy: Persze, hogy hazudik, fideszes.

KUHULIN 2015.04.23. 14:42:22

@s: "Mondok példát: XY egy öreg buzi zsidó, ráadásul falába van."
Itt most melyik a származás és melyik a vallás??? :D

s 2015.04.23. 14:47:38

@MACISAJT: "jelöld meg a percet/másodpercet, ahol szexuális(!) utalgatás történik"

Én nem vagyok már mai gyerek. Régebben, kádár apánk idejében még muszáj volt a sorok közt tudni olvasni. Másként a sajtóban megjelent írásoknak sok értelme nem is nagyon lett volna. A szerzők úgy védték ki az esetleges felelősségre vonást, hogy konkrétan a cikkben semmi "olyan" nem lett leírva, ami problémás lehet. Konkrétan nem, de az utalásokat mindenki értette, még a cenzorok is. Azért is próbáltak felelősségre vonni szerzőket, persze hiába. Most lázár, meg te is ilyen szerzők vagytok, de elfelejtitek, hogy az utalás lényege pont az, hogy valami nincsen kimondva, de azért még ott van. A legtöbbünk kritikája ezért nem formális, hanem lényegi. Büntetni a lázár féle paraszt viselkedést nem lehet, de elítélni azért még igen. Engedd ezt meg minekünk, ha már lázároddal szemben ennyire engedékenynek mutatkozol.

s 2015.04.23. 14:48:14

@KUHULIN: A faláb. Tudtam, hogy nem fogsz rájönni.

Muad\\\'Dib 2015.04.23. 14:50:07

"...Azért Lázár úr, mert férfi nem csinál ilyet. Egyrészt nem szól be így nőnek. .."
Nagyon nincs ínyemre, hogy védjem Lázárt (pláne azután, hogy az LMP-re szavaztam), de Bernadettnek, meg a picsogó blogoknak rohadtul nincs igaza. Mi az, hogy nem lehet ilyet mondani nőnek? Most akkor egyenjogúságot akarunk, vagy nem? Mi a fas*omért lennék tekintettel arra, hogy ő nőneműként született meg. A férfi képviselőknek lehet beszólni, ott nem gond, de szegény kislányra vigyázzunk. Na ez a kőkemény megkülönböztetés, és jó lenne, ha ez Bernadett is megértené. Nem, nem fogok finomabban bánni valakivel csak azért, mert nő. Ha Lázárt bunkónak hívjuk, rendben van, de belekeverni azt, hogy milyen jogon piszkál éppen egy nőt értelmetlenség.

oszt jónapot 2015.04.23. 14:52:18

@Muad\\\'Dib: Szerintem attól hogy a nőket egyenjogúnak tartjuk, még nőként kezeljük őket, pl kinyitjuk nekik az ajtót, nem vagyunk velük parasztok, stb. Ez a normális embereknek természetes, a komplexusos bunkóknak nem.

oszt jónapot 2015.04.23. 14:53:26

@Muad\\\'Dib: Arról nem beszélve, hogy eddig még kb. csak ez a fasz Lázár jelentett fel kommentelőket.

Muad\\\'Dib 2015.04.23. 15:02:38

@oszt jónapot:
Egy seggel nem lehet két lovat megülni. Vagy nőként kezeljük az adott illetőt (be nem tartva a mai feminizmus elvárásait), vagy - ha a mai feminizmus elhivatott hívéről van szó - nem teszünk különbséget a nemek között. Csak sajnos szép balkáni hazánkban ezt is sikerült felemásan követelni. Bizonyos nők hangosan követelik az egyenlőséget, de azért elvárják, hogy amúgy férfiként legyek tekintettel a nemükre. Hát lófas*t galambom. Ha azt kéri, hogy NE tegyek különbséget közte és egy férfi között mondjuk a munkahelyi kapcsolattartás során, akkor nem teszek. Pont. Nincs olyan, hogy hát igen, de azért így, meg úgy viselkedj, mert nő vagyok.

Wrex 2015.04.23. 15:05:13

@s: "Senkinek nem taposunk bele semmilyen tulajdonságába a következő kategóriák alapján: nem, származás, vallás, életkor, testi fogyatékosság, szexuális preferenciák."
Ezt majd jelezd a feminácik felé is légyszíves.

Másrészt viszont ha XY feljogosítva érzi magát arra hogy a magánéletemben turkáljon, akkor pont letojom a fenti udvariaskodási formulát. Azt persze nem tudom hogy lézerjani hogy gondolkodik (az eddigi megnyilvánulásai alapján azért van némi elképzelésem), de egy politikus lesz szíves nem azon rugózni ha valaki a feltett kérdése stílusában válaszol neki.

És végül, a videót megnézve eleve nem értem az egész hisztit. Semmi olyat nem mondott janika amit egy férfinek mondva nem lehetett volna rajta ugyanígy kuncogni. Vagyis az indexes cikk végi "Lázár ma nem talált más fegyvert ellenem" duma úgy is hangozhatott volna hogy "Lázár ellen ma nem találtam más fegyvert". Ha szeleske tényleg "nagyon rosszul érzi magát Lázár mondataitól", akkor tetszett volna inkább virágkötőnek menni. Már elég régóta lehetett tudni ugyanis, hogy a politikusok pártfüggetlenül, nagyon kevés kivételtől eltekintve, önző, törtető, képmutató bunkók.

oszt jónapot 2015.04.23. 15:09:42

@Muad\\\'Dib: Ezek szerint te a második csoportba tartozol Lázárral együtt.

@Wrex: Az mi a faszomtól magánéletben való turkálás, ha valakitől számon kérik, hogy mit keresett Londonban kétmillió közpénzért és mellesleg erre a bíróság is kötelezte?

oszt jónapot 2015.04.23. 15:10:44

Mellesleg mindenki nagyvonalúan elsiklik afelett, hogy eddig még Lázár volt az egyetlen hisztis picsa, aki kommentelőket jelentett fel.

Peterpapo 2015.04.23. 15:12:59

@Muad\\\'Dib:

Itt most nem csak arról van szó, hogy valaki nő. Alapból tisztelettel kellene beszélni az ember-, vagy képviselőtársakkal függetlenül attól, hogy nő, vagy férfi az illető. Ha valaki nem tiszteli az embert, akkor viszont két dolgot lehet még tisztelni, a nőt és/vagy a kort. Ez alapvető illem. Persze az most egy másik kérdés, hogy a nők hányszor élnek vissza a nemükkel ilyen-olyan ügyekben, de a tisztelet akkor is kijár. Mivel Lázár meg alapból paraszt, akkor sem védem meg, ha igaza van. Szerinte mindenki annyit ér, amennyit megkeres, szerintem meg mindenki azt kapja, amit megérdemel.

Tudományos libsizmus 2015.04.23. 15:15:30

Feminácitól nem kérünk bocsánatot. Ez alap.

Wrex 2015.04.23. 15:16:46

@oszt jónapot: Miután kifizette zsebből, senkinek semmi köze hozzá. Büntessék meg nagyon amiért nem egyből zsebből fizette, de ha már a sajátjából fizeti akkor az bizony magánélet.

Wrex 2015.04.23. 15:17:30

@Peterpapo: "mindenki azt kapja, amit megérdemel"
Szeleske is azt kapta.

2015.04.23. 15:20:39

@Muad\\\'Dib:

Abban igazad van, hogy mint nő-től kérjen bocsánatot, ez értelmetlen ebben a helyzetben.
Mint ahogy az is igaz, hogy ilyen poszton levő embertől egy ilyen beszólás elfogadhatatlan.

Arcade Macho 2015.04.23. 15:20:40

pofan vagta vegul lezerjani a kiscsirket?
ha nem akkor minek berakni olyat ahol kisiskolasok pofozkodnak?

Arcade Macho 2015.04.23. 15:23:06

amugy ki ez a titokkzatos kepviselotars?
LMP? mert hat akkor o hagyta cserben az aldozatot azzal hogy nem allt oda melle!

es en mint egyszer LMPre szavazo joggal kerhetem hogy a T. vezerkar ne csak egy sertodekeny papagajt kuldjon be es testuletileg meg pihikezzen tavol a Parlamenttol?

oszt jónapot 2015.04.23. 15:24:06

@Wrex: A bíróság szerint nem úgy van, ahogy te gondolod.

oszt jónapot 2015.04.23. 15:25:33

@Wrex: De ha Szeleske barátja/bátyja/férfiismerőse orrba gyűri Lézert, akkor ő is azt kapja. :)

Arcade Macho 2015.04.23. 15:25:33

@oszt jónapot: " Ez a normális embereknek természetes, a komplexusos bunkóknak nem."

hat igen
mondd ezt a feminaciknak

Peterpapo 2015.04.23. 15:30:00

@Wrex: Nincs kizárva, ettől még Lázár egy gyökér, nagyképű, pökhendi paraszt.

KUHULIN 2015.04.23. 15:33:15

@Arcade Macho: Elég érdekes, hogy ilyen súlyos témáról üres padsorok között beszél.

Muad\\\'Dib 2015.04.23. 15:37:07

@oszt jónapot:
Ezek szerint nem vagy képes megérteni mit írtam. Megjegyzem nálunk folyton példaként használt helyen - konkrétan Svédország - már kaptam értetlenkedő lebas*ást azért, mert ajtót nyitottam és előreengedtem nőt. Ott ugyanis az egyenlőséget komolyan gondolták (mondjuk szerintem túltolták a dolgot, de ez más kérdés), nem úgy, mint nálunk, és nem értette a hölgy mit akarok tőle, és miért óhajtom másképp kezelni, mint a férfiakat akikkel voltunk.

Arcade Macho 2015.04.23. 15:37:58

@oszt jónapot: anno ezt is irtad: "Szerintem attól hogy a nőket egyenjogúnak tartjuk, még nőként kezeljük őket, pl kinyitjuk nekik az ajtót, nem vagyunk velük parasztok, stb."

igen ha elore engedsz egy feminacit akkor pofan fog vagni
nem kepletesen mert egy gyenge no nem kepes beverni az orrat egy nagy macso egyennek mint te vagy hanem kepletesen azaz a jog szerint

oszt jónapot 2015.04.23. 15:41:01

@Muad\\\'Dib: Én értem, amit mondasz, csak nem értek egyet vele. Svédországról speciel az a véleményem, hogy kurvára túltolták. A normális - szerintem - az az arany középút, amit leírtam. Én pl. teljesen egyenlőnek érzem a nőket, ennek ellenére nem derogál előreengedni őket az ajtóban, vagy adott esetben meghívni őket egy italra.
Megfigyelésem szerint ez leginkább a komplexusosoknak, bunkóknak okoz problémát.

oszt jónapot 2015.04.23. 15:42:06

@Arcade Macho: Ja értem. Hát az a másik véglet, de tudjuk, hogy csak egy Sith gondolkodik végletekben. :)

MACISAJT 2015.04.23. 15:51:47

@Wrex: ("És végül, a videót megnézve eleve nem értem az egész hisztit. ")

Pedig érthetnéd...Hiszen a szokásos műhiszti, mikor az élőlény "nagy leleplezése" a "pécsi atomtemetőről"
fuccsba ment.

És erről a mechanizmusról ajánlok egy érdekes forrást :Bayer Zsoltot.
Ő volt az aki a legjobban összefoglalta a minap egy interjúban, hogy hogyan működik ez, mindkét oldalon, hogyan lesik valósággal hogy mire lehet ráugrani, félremagyarázni, abból aztán műbalhét, műhisztit kreálni.

eßemfaßom meg áll 2015.04.23. 16:02:24

...mindennapi First World Problemünket add meg nekünk ma

vNHM 2015.04.23. 16:07:32

Vihar a biliben. Az eg vilagon semmi sem tortent, a merhetetlen tamogatottsagu "part" kepviseloje vegre magahoz ragadta valamivel a figyelmet. Orulok, hogy segithettem!

oszt jónapot 2015.04.23. 16:11:09

@MACISAJT: Mesélhetnél arról is, hogy Lézer - ha jól számolom - harmadszor hazudta be, hogy az Európai bizottság jóváhagyta Paks 2-t. :)

Muad\\\'Dib 2015.04.23. 16:14:54

@oszt jónapot:
Ebben egyetértünk, csak jeleztem, hogy Bernadett pont az egyik olyan, aki ezt igyekszik túltolni a témát. Tehát vele kapcsolatban kár kiemelni, hogy nővel volt bunkó Lázár.
Bunkó volt, és pont.

MACISAJT 2015.04.23. 16:21:26

Bayer Zsolt/Hír 24:

Hír24_A komplett Fidesz-gépezet nekiesett Tóta W-nek. Hogy megy ez ilyenkor? Letelefonál Habony, hogy fiúk, hajrá?

B Zs: Amikor nekem esik az egész baloldali gépezet, az hogy megy? Akkor ki szól le önöknek, hogy fiúk, hajrá? Amúgy azzal kezdtük a beszélgetést, hogy játék ez az egész. Ne legyünk naivak, azt játssza mindenki, hogy amint megszületik egy félreérthető mondat - én aztán erről egyes szám első személyben mesélhetek -, beint a karmester, beindul a gépezet, aki él és mozog, azt tolja.

Hír 24:Tóta-ügyben ki volt a karmester?

B.ZS: Természetesen nincs igazi karmester...
...jön az magától! Nem kell még beinteni sem. Mindenki érzi: itt a lehetőség. A nyúl kilökve, jöhetnek az agarak, gyerünk! Így működik, hát miért csodálkozunk, miért teszünk úgy, mintha nem tudnánk az első pillanatban...

oszt jónapot 2015.04.23. 16:34:15

@Muad\\\'Dib: Ha egy férfival lett volna szócsatája, valószínűleg nem arra célozgatott volna, hogy megbaszná.

Sir Galahad 2015.04.23. 16:45:20

@oszt jónapot: Az egy másik kérdés, most nem arról volt szó.

oszt jónapot 2015.04.23. 16:47:20

@Sir Galahad: De, pont arról van szó. Erre kezdett el köcsögösködni.

sas70 2015.04.23. 16:53:05

@Sir Galahad: Egy képviselő nőt is el lehet küldeni a picsába, az még rendben is lenne. Le is hülyézhette volna, az sem lenne nagy baj. Az viszont nagyon komoly baj, hogy ha a nőiességében bántja meg, vagy ha azzal magyarázza a magyarázhatatlant. Ez szimplán bunkóság!

Arcade Macho 2015.04.23. 16:53:52

@oszt jónapot: na persze

az italra valo meghivasban sokkal de sokkal tobb megbaszasra valo uzenet van mint amit lezerjani leadott!!!

nem mellesleg meg te egy szexista goreny vagy mert az italra valo meghivassal reszt veszel a himsoviniszta gecik armanykodasaban akik eleve kevesebb penzt adnak a noknek hiszen oket ugyis a gavallerok meghivjak

oszt jónapot 2015.04.23. 16:57:09

@Arcade Macho: Hát ha te csak azt hívod meg italra, akit megbasznál, akkor nem szívesen mennék veled sörözni. :D

s 2015.04.23. 17:31:35

@Wrex: "Miután kifizette zsebből"

Hülye vagy. Bemegyek a boltba, ellopok a palack kurva drága pezsgőt. Ha elkapnak, kifizetem zsebből. Innentől kinek mi köze hozzá.

Te sajnos akkora fasz vagy, hogy foglalkozni sem érdemes veled. Menjél szart lapátolni a tsz-be, azt talán nem baszod el, bár ebben sem vagyok teljesen biztos.

s 2015.04.23. 17:35:47

@Muad\\\'Dib: "nem úgy, mint nálunk"
ahol a gumicsizmás orbán kezet csókolt Merkelnek,. Persze mi ez ahhoz képest, hogy Putyint meg állítólag leszopta. Fura népek ez a fidesz, azt már meg kell hagyni.

s 2015.04.23. 17:38:08

@oszt jónapot: Számolod? Mi a faszért?

s 2015.04.23. 17:40:34

@oszt jónapot: Ki tudja? Ezek mindenre képesek. Én a Putyin helyében nem mertem volna ketteseben maradni orbánnal. Ment is a pletyka ezerrel.

Sir Galahad 2015.04.23. 18:10:18

@sas70: Ha egy nő nem bírja azt a sajnos valóban alpári stílust, ami a Parlamentben dívik, ne induljon képviselő-jelöltként. Nem kötelező.

Pop40 2015.04.23. 18:13:24

Lézer ismét bemutatkozott, nem újdonság.

@vNHM: " a merhetetlen tamogatottsagu "part" kepviseloje vegre magahoz ragadta valamivel a figyelmet"

Kdnp-s elvtárs is szerepelt valahol az ügyben?

Pop40 2015.04.23. 18:17:42

@Wrex: Persze, elvtárs, ez már csak így működik. Bemegyünk százan lopni a boltba, aztán akit elkapnak a százból, az kifizeti a cucca értékét, s utána meg elsétál a többivel együtt büntetlenül.

Felétek, Alsó-Mucsajfalván ez a bevett szokás?
süti beállítások módosítása