A világ egy egyetemista szemével.

concerningthirdparty

concerningthirdparty

Miért indultam?

2014. január 26. - concerningthirdparty

Sziasztok!

Első posztként talán érdemes lenne leírnom, vajon miért is terhelem a világhálót saját gondolataimmal. E döntést hosszú gondolkodás előzte meg, hiszem miért is tenne valaki ilyet? Úgy sem olvassa senki, helyesen írni nem tudok, elég ember politizál már... Másrészt pedig naponta nagyon sok, túl sok időt szánok politikai és egyéb hírek olvasására. Ez egyfajta függés nálam, igyekszem is lentebb szorítani. De ha már ennyi időm rámegy, miért ne oszthatnám meg veletek mit olvastam, mit gondolok róla, ha már ekkora erőforrást szánok rá.

Magamról annyit, hogy a rendszerváltás után nevelkedtem, a demokrácia gyermekeként. Ez is fontos része volt a döntésemnek, hogy még ha nem is reprezentatívan, de képviselhetem az ifjúságot. Ami egy fontos feladat, hiszen itt vagyunk mi is, az életünk kezdetén, pár nagyon súlyos kérdéssel.

Az elkövetkezőkben elemezni fogok politikusokat, pártokat, kampányokat. Nem vagyok se jobb sem baloldali, remélem az elkövetkezőkben ezt bizonyítani tudom.

A bejegyzés trackback címe:

https://concerningthirdparty.blog.hu/api/trackback/id/tr945783366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása